Uutta Finavian verkkosivuilla: arvioi palveluita

Matkustus Kehitys
Julkaistu
28.12.2015 - 07:00
Haluamme Finaviassa lisätä keskustelua ja vuorovaikutusta matkustajien kanssa. Verkkosivuillemme on avattu uusi arvostelutoiminnalllisuus, jonka kautta on helppo antaa palautetta.

Verkkosivujen kävijät voivat nyt antaa tähtiä Helsinki-Vantaan myymälöistä, kahviloista, ravintoloista ja muista palveluista. Samassa yhteydessä he voivat antaa myös vapaamuotoisen tekstiarvioinnin.

Näin voimme kerätä spontaania palautetta asiakkailta ja avata keskusteluyhteyden matkustajiin. Uskomme, että saamme heiltä hyviä ideoita ja toiveita palveluiden kehittämiseksi.

Tähdet ja arvioinnit julkaistaan ja ne ovat nähtävissä kunkin palvelun omalla sivulla.

Ennen julkaisua arviointi käydään läpi ja tarkistetaan, että kirjoitus on lain ja hyvän tavan mukainen. Tarvittaessa voimme moderoida tekstiä poistamalla sanoja tai tekstiä tai olla kokonaan julkaisematta tekstiä. Lisää tietoja saa verkkosivujen käyttöehdoista.

Arvostelutoiminto on jo aikaisemmin ollut mahdollinen Helsinki-Vantaan mobiiliapplikaatiossa, joka on saatavana suomeksi, englanniksi ja kiinaksi. Sovelluksen voi ladata sovelluskaupasta.

Voit tutustua Helsinki-Vantaan palveluihin tästä.