Neuvonta palvelee 24h uuden terminaalin 2, saapuvien matkustajien aulassa.
Autamme matkustajia kaikissa lentomatkustukseen liittyvissä asioissa.
Voit ottaa meihin yhteyttä asiakaspalvelun sivujen kautta, soittaa tai pistäytyä kysymässä neuvoa esimerkiksi seuraavissa asioissa:
- Ostokset ja ruokailu
- Palvelut ja toiminnot
- Joukkoliikenteen palvelut (juna, bussit, taksit)
- Pysäköinti
- Invapysäköinti
- Reaaliaikaiset saapuvien ja lähtevien lentojen tiedot
- Turvatarkastus ja pakkausohjeet
Voit myös käydä palvelupisteessämme maksamassa pysäköinnin. Maksuvälineinä käyvät käteinen sekä sirulliset ja siruttomat pankki- ja luottokortit.
Autamme myös pulmatilanteissa. Tarjoamme pysäköinnin asiakkaille ilmaista käynnistysapua, jos auto ei matkan jälkeen jostakin syystä lähde käyntiin.