Ohita navigaatio

Airpron maahuolinta sai palkinnon parhaasta asiakaspalvelusta

Artikkeli julkaistu
10.10.2014 klo 08:11
Arkistointipäiväys
Yritys
Thomas Cook Airlines on palkinnut Finavian tytäryhtiö Airpron Helsinki-Vantaan Ground Handling -toiminnan parhaasta asiakaspalvelusta vuonna 2014.

 ”Best Customer Service Home Markets” -tunnustus jaettiin Airpron edustajille torstaina 2.10.2014 Frankfurtissa Ground handling -yhteistyökumppaneiden vuositapahtumassa.

Asiakastyytyväisyys  on meidän kaikkien yhteinen asia Airprossa, koko palveluketjumme pituudelta.

- Tästä hienosta tunnustuksesta meidän on syytä olla ylpeitä. ”Best Customer Service Home Markets” on yksi arvostetuimmista ja halutuimmista palkintokategorioista, iloitsee Airpron toimitusjohtaja Janne Hattula.

 Parhaan asiakaspalvelun palkinnosta olivat kilpailemassa myös muut Thomas Cook Airlinesin Ground handling –partnerit. Palkinnon jakoperusteena on asiakkailta saatu palaute, mm. asiakastyytyväisyyskyselyt. Kaikkiaan tapahtumassa oli toistakymmentä palkintokategoriaa Ground handling –yhteistyökumppaneille.