Ohita navigaatio

Finavia uudistaa vastuullisuusviestintäänsä, vuoden 2012 vuosikertomus julkaistu verkossa

Artikkeli julkaistu
27.03.2013 klo 17:50
Arkistointipäiväys
Yritys
Finavia on julkaissut vuoden 2012 vuosikertomuksensa ja uudistanut samalla yhtiön yritysvastuuraportointia. Vuosikertomus on julkaistu verkossa osoitteessa vuosikertomus.finavia.fi.

Finavia soveltaa vastuullisuusraportoinnissaan kansainvälistä GRI-ohjeistusta (Global Reporting Initiative), joka kuvaa yhtiön taloudellisia, sosiaalisia ja ympäristövaikutuksia vuonna 2012. Finavia raportoi vastuullisuudestaan GRI-ohjeistuksen tasolla B. ”Finavialla on lentoasemien omistajana poikkeuksellisen monia eri sidosryhmiä ja toiminnallamme on laajoja vaikutuksia koko Suomelle. Osana Finavian sidosryhmäyhteistyön kehittämistä olemme panostaneet vastuullisuusraportointiimme ja syventäneet sitä entisestään. Lentoyhtiöasiakkaat, lentomatkustajat, henkilöstö ja suomalaiset laajemminkin odottavat meiltä avointa viestintää ja tähän olemme sitoutuneita”, sanoo viestintäjohtaja Mikko Saariaho Finaviasta. Finavian verkossa julkaistu vuosikertomus korvaa yhtiön aiemmin painotuotteina julkaisemat ympäristöraportin, henkilöstöraportin ja vuosikertomuksen. Verkkovuosikertomuksessa on tulostustoiminta, jonka avulla raportin sisältöä on helppo tulostaa pdf-muotoisena.